вторник, 14 октября 2008 г.

ali videos




Schreef ik 2 weken geleden nog dat het wel weer ging, NOU MOOI NIET DUS Na een volle week gewerkt te hebben en voor Olivier gezorgd te hebben werd ik vrijdagmiddag op mijn werk weer erg ziek en moest ik weer spugen, altijd handig op je werk NOT ;-)



Dat weekend ging van kwaad tot erger en ik was weer terug op mijn complusieve spugen "Mauritius niveau" destijds van Olivier. Ik dacht echt ik wil weer opgenomen worden in het ziekenhuis en ze moeten me helpen met een infuus. Mijn man zag dat dit allemaal zo niet ging en heeft mij en Olivier zondagmiddag naar mijn schoonouders gebracht waar ik een week verzorgd kon worden. Pas tegen afgelopen donderdag ging het een beetje beter en vertoonde ik me af en toe beneden. Afgelopen zondagavond zijn we weer thuis gekomen. Vandaag ben ik nog thuis gebleven van mijn werk, misschien dat ik morgen 1 dagje ga werken want daarna ben ik toch weer 2 dagen vrij en komen mijn ouders helpen met Olivier.



Ik ben nu ruim 11 weken en je zou toch zeggen dat het einde in zicht moet komen met al dat spugen en constant misselijk zijn. Het is deze keer erger en het duurt ook langer dan bij Olivier, heeft misschien ook te maken met het feit dat ik ook voor Olivier moet zorgen.



Aan de positieve kant hebben we al 2 keer het hartje gehoord met de Angelsound en ik heb het idee dat ik het al een keertje gevoeld heb. En dan weet je weer waar je het allemaal voor doet..... VOLHOUDEN DUS


ali videos, ali von stein, ali vs frasier.



Комментариев нет: